JYSK Türkiye, Bursa’da açılışla büyümeye devam ediyor
Danışmanlığa dayalı bir açılışla Bursa As Outlet Alışveriş Merkezi’nde faaliyet gösteren JYSK, 730 metrekarelik yeni mağazayla Türkiye’deki toplam mağaza sayısını 8’e çıkardı.
JYSK Türkiye Ülke Direktörü Fatih Tezcan, açılışta yaptığı konuşmada 2026 sonuna kadar toplam 18 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini belirtti.
Büyüme stratejisi ve ürün yelpazesi
İskandinav “hygge” tarzında ev, yaşam, yatak ve uyku ürünlerini sunan marka, Türkiye’deki büyüme stratejisinin önemli bir parçasını oluşturan yeni mağazayla tüketiciye ulaşmayı sürdürüyor.
Sürdürülebilirlik ve toplumsal katkı
Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında Gürsu’daki orman yangınından etkilenen bölgelere fidan dikilerek çevreye duyarlı bir açılış yapıldı. JYSK, her şehirde istihdam ve ekonomik katkı ile sürdürülebilirlik hedefine odaklanıyor.
Tezcan’ın mesajı
“Türkiye’ye olan güvenimizle yatırımlarımıza devam ediyoruz. Uygun fiyatlı, kaliteli ve minimalist tasarımlı ürünlerimizle Bursalılara hizmet sunuyoruz; hem ekonomiye hem doğaya değer katıyoruz.”
JYSK, 50 ülkede 3.500’den fazla mağazayla global deneyimini Türkiye pazarına taşıyarak büyümesini istikrarlı ve sürdürülebilir bir şekilde sürdürmeyi hedefliyor.
Bu içerik yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuştur. Bir hata olduğunu düşünüyorsanız lütfen iletişime geçin.





Yorumlar kapalı.