1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Türkiye’de TikTok Tüketici Yolculuğu: Keşif ve Satın Alma Aynı Ekosistemde Büyüyor

Türkiye’de TikTok Tüketici Yolculuğu: Keşif ve Satın Alma Aynı Ekosistemde Büyüyor

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Türkiye’de TikTok Tüketici Yolculuğu

TikTok Marketing Science Türkiye’nin araştırmasına göre Türk tüketiciler, sadece büyük indirim günlerinde değil, yıl boyunca düzenli olarak alışveriş yapıyor. Harcamalar çeyrek boyunca dengeli dağılıyor; Ekim’de %26, Kasım’da %37 ve Aralık’ta %38 oranında gerçekleşti.

Kullanıcıların %55’i platformda izledikleri videolar sonrasında plansız veya ani kararlarla alışveriş yapıyor. Türkiye’de kullanıcıların %95’i #Sizinİçin sayfasını “her alışverişin başladığı yer” olarak tanımlıyor.

Reklamlar, deneyimin doğal bir parçası hâline geldi. Kullanıcıların %80’i TikTok’ta reklam görmeye diğer platformlara göre daha açık, %76’sı markalı içerikleri daha güvenilir buluyor ve %78’i reklam izlemekten keyif alıyor.

Barış Aldanmaz, TikTok Türkiye, Orta ve Güney Asya Küresel İş Çözümleri Lideri, şu ifadeleri paylaştı: “Keşif, satın alma ve marka sadakati artık aynı ekosistemin parçaları. Türkiye’de kullanıcılar keşif odaklı alışverişi hızla benimsiyor, bu da markalar için erken temas ve sürekli etkileşim fırsatlarını güçlendiriyor.”

Yorumlar kapalı.

Bizi Takip Edin